Ojdå! Nu har jag inte uppdaterat på länge!

Halli hallå därhemma!

Har fastnat lite i vardagen här borta och glömt bort att uppdatera om senaste nytt! Som att jag idag har ätit duva...
Det smakade rätt gott men hade hela tiden bilden av duvorna som sitter vid plattan klistrad på näthinnan och fick knappt i mig den! Men det är bara att smaka! Det är en rätt stor skillnad med det Svenska köket och det Franska köket! Här tar man vara på allt och har kulturen att äta det! Man äter istort sett allt som går att äta! Allt från sniglar till duvor!

Annars flyter det på! Skrev idag två test! Ett i geografi och ett i Sciences de la Vie et Terre! Måste säga att det kändes som om det gick dugligt! Förstod texten och frågorna! Kunde till och med svaren! Förutom att när jag väl skulle skriva det det gick det väldigt segt och lyckades inte formulera mig något vidare! Men men det är inte hela livet och alla framsteg får jag vara glad för!

Nu är det dock dags att nanna kudde och får ta och skriva igen snart!
Är lite trött och det är en lång dag imorgon!

Kram på er :)!


Ps. Quidquid id est timeo puellas dantes! Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Quidquid id est timeo puellas dantes! som betyder? :-)

2010-10-13 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0